http://ibrahimalbrri.blogspot.com/2011/12/blog-post.html#ixzz2mznUMuyS

بحث هذه المدونة الإلكترونية

ممكن أعيش 100 سنه؟

المريض :
ياترى يادكتور أنا ممكن أعيش لحد ما يبقى عندي 100 سنة؟

 
 
 
الطبيب 
 أنت بتدخن أو بتشرب أو بتتعاطى؟
 

المريض :
لأ أبداً، عمري ما دقت سيجارة أو كأس ولا حتى شديت نفس من شيشة
 
 
 
 
.
 
الطبيب :
بتلعب قمار؟
 
 
المريض :
لأ، ولا حتى كوتشينة ولا دومينو ولا شطرنج
 
الطبيب 
 بتسهر قدام التلفزيون أو الفيديو أو الدش؟
  
المريض :
 ولا بأفتحهم من أساسه

الطبيب 
 ولا بتسهر على القهوة؟
المريض :
 ولا عمري عتبتها برجلي
  
الطبيب 
 بترهق صحتك ونظرك بالقراءة كتير؟
المريض :
 بالعكس، أنا أطيق العمى ولا أطيقش الكتب

الطبيب 
 طيب بتقعد كتير قدام الكمبيوتر أو الأنترنت؟
المريض :
لا كمبيوتر، ولا أنترنت !!!
 الطبيب 
طيب بتسافر على طرق خطر أو بتسوق كتير؟
المريض :
أنا لا عندي عربية ولا بأسافر من أصله؟
 

الطبيب 
 طيب بتلعب أي رياضة عنيفة أو مرهقة؟
 

المريض :
ولا عمري عتبت نادي، وما لعبتش حاجة من أيام ثانوي

  
الطبيب 
 بتحب  ؟ 


 
  

المريض :
         لا بحب البنات ، ولا بيحبوني !
  
 
 

  
 
 
 

 
 
الطبيب 
 أمال عايز مية سنه تهبب فيها إييييييييه

ضع تعليقك هنا

اشتراك في يمن العجائب

مجموعات Google
اشتراك في يمن العجائب
البريد الإلكتروني:
زيارة هذه المجموعة

تعديل

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More